Bardzo niekompletny powrót

Czołem, moi Czytelnicy zawzięci! :>

Przypomniało mi się dziś o blogu, a poryw serca zdecydował, że coś tu napiszę. Ostatni wpis skończyłem wzmianką, że będziecie mogli coś tu przeczytać za kilka miesięcy. W rzeczywistości stanęło jednak na prawie 2,5 roku. Cóż, bardzo znamienne. M. in. w związku z tym chciałbym wyjaśnić krótko kilka spraw.

Jeszcze na przełomie 2020 i 2021 planowałem podzielić ten blog na trzy części: bloga, gdzie piszę o sprawach bieżących, Kronikę Polskiej PokeSceny i Archium Polskiej PokeSceny (gdzie chciałem wrzucać stare teksty i tematy związane z historią PPS-u). Nie oszukujmy się, obecnie wszystkie projekty są porzucone. Najwyżej od czasu do czasu zrobię coś drobnego, ale na pewno nie ma się co ekscytować.

Co do tak wyczekiwanej Kroniki, to w tej chwili: nie mam czasu ani chęci jej pisać, coraz mniej pamiętam, duża część materiałów jest niedostępna, a na pewno znacznie trudniejsza do wyszukania wskutek upadku kolejnych stron i for. Dodatkowo kontakt z wieloma osobami jest utrudniony, do czego przyczynił się upływ czasu. Dlatego, jak pisałem powyżej, projekt zostaje zarzucony.

Od ostatniego wpisu zmieniło się sporo, aczkolwiek nie chciałbym w tej chwili dokonywać żadnej analizy, bo po prostu nie siedzę mocno w temacie, a nie dokonywałem teraz szerszego rozpoznania. W każdym razie można wspomnieć, że Pokemon Valhalla już raczej na dobre upadła, a PokeSpecial i Paldea z sukcesami zajmują się swoimi tematykami (odpowiednio mangą i anime). To w zasadzie wszystkie strony, o jakich chciałbym teraz wspomnieć. Mógłbym co prawda napisać też trochę o innych, np. PokeSerwisie czy Pokemon WAW, ale to też wymagałoby lepszego przygotowania się.

Moja aktywność na PPS-ie od lat jest w zasadzie zerowa i raczej zbytnio się to nie zmieni, choć ostatnio dostałem małą propozycję powrotu do biznesu, więc może gdzieśtam się przewinę. Nie ma jednak co nastawiać się, że będzie to szeroko zakrojone czy długotrwałe. Z drugiej strony mam jeszcze trochę materiałów do przygotowania czegoś w ramach cyklu Pokemon w Polsce na PokeSerwisie, więc kto wie.

Widzę, że na blogu jest sporo nieaktualnych informacji. Pewnie któregoś dnia przysiądę i je... prędzej usunę, niż zaktualizuję.

Wy, którzy działacie, działajcie.

Ja z kolei dziękuję tym, któzy zechcieli mnie jeszcze raz przeczytać. Czy będzie do tego tutaj jeszcze jakaś okazja? Nie wiem.

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Kąkłest

Komentarze