Na PPS-ie bez zmian... przynajmniej bez dobrych

Witam ponownie! Brak mojej aktywności wynika nie tylko z tego, że nic się nie dzieje, ale z tego, że mi się nie chce. Dziś pierwszy raz od dłuższego czasu wykonałem rzut okiem na PokeScenę. Co zobaczyłem? Brak zmian, brak zmian i jeszcze kilka tragedii.

O ile na Pokemon Valhalli nic się nie dzieje, na PokeSerwisie Raik czasami coś pisze, PokeCollect działa co drugi miesiąc, a Tin Tower żyje na Discordzie, a Pokemon-GO ma się dobrze, to zarówno Lati Forum i Pokemon Polska wcale nie chcą mi się włączyć. Akurat PoPL lubi znikać i się pojawiać, więc można przypuszczać, że będzie jeszcze kiedyś istniał publicznie, ale co do Lati nie mam tak optymistycznych przypuszczeń, aczkolwiek chciałbym się mylić.

Scena przymiera nam już nie tylko duchowo, ale też i materialnie, co jest najbardziej naturalną konsekwencją stagnacji. Czy zamierzam to skrytykować? Nieeeeeee, po co?

A właśnie, drobne uwagi:
PokeSpecial znajdziecie teraz pod domeną PokeSpecial.com.pl
vulpi wznowił wydawanie Magazynu Trainer i zaprasza do współpracy

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Conquest

Komentarze