Kurier PokeSceny #2

Szanowni Czytelnicy,
wrzesień nie obfitował na PPS-ie w szczególne zwroty akcji. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na działalość dwóch stron, zajmujacych się fanowskimi tłumaczeniami oficjalnych wydań Pokemona - Galar Guru i PokeSpecial.

Odnotujmy konkretne osiągnięcia:
Galar Guru:
- wykonano tłumaczenia odcinków nr 39-43 serii Pokemon Journeys. Odcinek 39 przygotowała tłumaczka poprzednich odsłon tej serii - Whiewind, a od odcinka 40 zastąpił ją nowy tłumacz, Eeveekyu.
Po rezygnacji pierwszej tłumaczki oczywiście nie obyło się bez chwil grozy o polskie tłumaczenie, ale udało się je zakończyć bezboleśnie. Więcej o sprawie: Galar Guru - problem zażegnany, wracają tłumaczenia anime Pokemon.
Oto jaką notkę udostępnił nowy tłumacz na stronie:
"Witajcie Galarowicze!
Jestem Eeveekyu i dnia 17.10.2020 przejąłem galara. Odcinki ze mną powinny pojawiać się częściej z racji tego że mam trochę więcej czasu wolnego. Uwielbiam Pokemony od dziecka i cieszę się że mogę robić tłumaczenie dla was. A tak trochę o mnie: Mam 15 lat, lubię dobre żarełko, gry komputerowe i w przyszłości chce zostać grafikiem komputerowym. Przy okazji przypomnienie że odcinki Journeys w Japonii wychodzą w piątek o 12 więc odc przetłumaczone będą praktycznie zawsze w sobotę o różnych godzinach (czasem ranek czasem wieczór, zależy od mojego czasu wolnego poprzedniego dnia oraz czy nie będzie problemów technicznych). Życzę miłego pobytu!
Eeveekyu
"

PokeSpecial:
- remake'i tomów 9-12 najpopularniejszej mangi pt. Pokemon Special (Adventures)
- tłumaczenie Pokemon Reburst, rozdziały 13-15
- komiksowe adaptacje minifilmów Pokemon, wydawanych wraz z filmami kinowymi, chodzi o minifilmy 5 i 6: Pokemon: Camp Pikachu i Pokemon: Gotta Dance

WAW Pokemon:
- pojawiła się recenzja drugiego DLC do Pokemon Sword/Shield: The Crown Tundra autorstwa vulpiego

Pokemon Go Polska:
- informacje o eventach i zmianach w Pokemon Go

I to w zasadzie cała aktywność jaką wykryłem. Brak większych awantur czy zmian. Odmeldowuję się.

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Kąkłest
1 XI 2020


Komentarze