Spooooraaaaa aktualizacja PVF trwa...

Dzień dobry, Kochani!
Daru zapowiedział, a w zasadzie zaczął, aktualizację Pokemon Valhalla Forum:


Widać, że obecnie funkcjonalna część forum wygląda jak sprzed wprowadzenia nowego szablonu w roku 2013, choć także z błędami wyświetlania. Generalnie lubię ten szablon ;)

Pytanie jednak o aktualizację: czy serio Daru robi coś większego, czy tylko przy aktualizacji skryptu forum wyskoczyły jakieś błędy i trzeba to naprawiać? Nie wiem. Zgrabnie pominę jednak często powtarzaną przeze mnie tezę o tym, że w pierwszej kolejności trzeba zająć się stroną, nie forum.

Tak tylko piszę, zobaczymy co się stanie dalej. Może o efektach popiszę więcej, kto wie.

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Conquest

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta zieleń, którą Daru lubił wstawiać za mojego admina, a gdy mówiłam, że oczy mnie bolą od tej neonowości to kazał mi przyciemnić ekran, bo on sam tak robi i nie widział problemu? XDDD

      Usuń
    2. Tak, to jest dokładnie to (pierwszy nowy szablon na Nowej PV z 2012):
      http://forum.pokemony.com/temat-1799-Nowa-Pokemon-Valhalla-wystartowala%21?page=2
      Tutaj masz tę dyskusję XD

      Usuń

Prześlij komentarz