Czy warto było szaleć tak?

Dzień dobry, Kochani!
Doszedłem do wniosku, że czas na zmiany. Dotkną one także bloga. Nie będzie on zamknięty, zawieszony też nie, ale raczej wróci do swej dawnej formy, tzn. bardziej refleksyjnej, spekulacyjnej, ogólnej. Mniej będę pisał o bieżących wydarzeniach, zwłaszcza awanturkach - oczywiście nie jest to żelazna reguła, ale raczej ogólny kierunek, w jakim chcę podążać.
Robię to dlatego, że w pewien sposób filar wtórny fandomu - PPS (działający tutaj na podobnej zasadzie jak fan art czy fan fic) - zbyt mocno przesłonił mi filary pierwotne prowadząc do dysproporcji w działaniu, a do tego, w obliczu ostatnich wydarzeń, zaabsorbował zbyt wiele czasu. Przez te czynniki w mojej działalności pojawiło się kilka niekorzystnych przypadłości, które teraz zamierzam zlikwidować. Teraz zajmuję się anime i grami, na podstawie których już coś robię.
Aczkolwiek na pewno nie uważam tego okresu za zmarnowany, stracony czy bezowocny. Wydarzyło się dużo rzeczy wartych zapamiętania i napisałem też sporo dobrych tekstów, także o PPS-ie1.


Bieżące wydarzenia warte odnotowania:
1. Temat na PVF potwierdzający martwość forum i brak obecności Daru. Nawiązanie do tematu emulacji, która na tym forum jest bardziej żartem niż realnym problemem2. https://i.imgur.com/mgiET1j.jpg
2. Nabór na discordzie Ragnaroka3.

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Conquest


[1]W tym dwa, z których jestem szczególnie dumny: Kształt PPS-u, kształt bloga o PPS-ie i Kompletny Powrót - wyniki ankiety Conquesta z omówieniem
[2]http://forum.pokemony.com/temat-10031-Emulancja-dozwolona!!!!1111oneoneone
[3]https://discordapp.com/invite/pASsg5f

Komentarze