Kompletny powrót: „Rozruszajmy tę imprezę” i jeszcze trochę o debilach

Dobry wieczór, Kochani!
W ramach Kompletnego Powrotu1 Daru założył nowy temat na PVF. Nosi on tytuł Rozruszajmy tę imprezę2, a Daru pyta w nim użytkowników (choć nie wszystkich ;)) o to, co robić, aby rozruszać forum.

Zanim jednak przejdziemy do meritum warto odnotować echa poprzedniego wpisu3. Pokażmy komentarz Nid i moją na niego odpowiedź:

Dodatkowo korzystając z obecności Daru Asmod zapytał (w kontekście przywoływanego tematu, w którym Daru nazywa użytkowników dziobakami):

Oczywiście jest to trochę czarny humor :)
Jednocześnie trochę mi przykro, że w ogóle muszę o tym pisać.


Dobrze. Możemy zakończyć echa dnia i przejść do czegoś weselszego i twórczego. Na początek screen (prawie) wszystkiego, co dotąd udało się napisać: https://i.imgur.com/ryT9UU3.jpg
Bliżej opisuję tylko wybrane posty:

Tutaj przywołuję wątek, w którym w ostatnim miesiącu (czyli od mojego prywatnego kompletnego powrotu) bardzo dużo wypowiadałem się na temat PV i PPS-u4. Postulowałem w nim m.in. postawianie zupełnie nowej strony i zmiany w ekipie. Warto, aby administracja PV zapoznała się z póki co chyba jedyną istniejącą koncepcją odbudowy tego miejsca. Po szczegóły odsyłam do wątku (głównie postów z grudnia 2018 i stycznia 2019).

Teraz warto odnieść się do posta Antka:

Zawsze jak widzę słowo „czystki”, to zapala mi się lampka. Naprawdę, nie potrzeba czystek w tematach, tylko podstawowego ogarnięcia i uporządkowania działów. Jak mowa o czystce, to potrzeba pozbyć się zalegających tysięcy botów i zabezpieczyć się przed kolejnymi.
Zawsze jestem przeciwnikiem „wynoszenia Valhalli z Valhalli”, np. przenoszenia inicjatyw z PVF na discorda. Raz, że to zabija samo forum, a dwa, że prowadzi do tego o czym pisałem, czyli rozbicia społeczności na dwa obozy - warto raczej pomysleć, jak to zrobić, aby zaproponować forumowiczom i discordowcom harmonijne warunki współistnienia i wspólnej zabawy.
Antek ma natomiast rację, co do tego, że w kwestiach technicznych wiele się musi zmienić.

A Daru odpowiedział mi:

Tyle wygrać. Szkoda, że Daru ma chyba mało wolnych chwil ;) W każdym razie odbieram „Ty to się nigdy nie zmienisz, Conqu ;)” jako pochwałę, mam nadzieję, że słusznie.
Mam nadzieję, że Daru zapozna się szczegółowo z moimi uwagami:

A poprzedni post, o którym tu mowa, dotyczył udziału Daru w mojej ankiecie o Kompletnym Powrocie, o której jest więcej na końcu wpisu.

Odnotujmy, że w konkursie na pomysł na nowe logo wygrał Kerkun, żartobliwie opisując obecny stan PV:

Bardzo podoba mi się to co napisała Asteria:

Giveaway'e i konkursy faktycznie są bardzo dobre na przyciągnięcie ludzi, ale głównie w krótkiej perspektywie czasu. Ja do tego zestawu proponuję dodać przede wszystkim ekipę, z którą da się wytrzymać i, koniecznie, jako podstawowy warunek bytu Pokemon Valhalli, zupełnie nową stronę, jako bazę informacji i zbierania społeczności PV, bo obecna zupełnie nie ma czym przyciągnąć użytkowników, poza wysoką pozycją w google.

Kończąc wątek tematu Darka zupełnie pomijam to, czy w Kompletny Powrót wierzę czy nie. Będzie co będzie, a w żadnym razie się nie poddam.


Na koniec wpisu chciałbym dać znać Czytelnikom, że zastanawiam się poważnie na skróceniem czasu trwania ankiety o Kompletnym Powrocie5. Nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji, ale jeśli ktoś chce wziąć w niej udział, zachęcam do jak najszybszego jej wypełnienia, bo różnie może być.
Z pewnością udostępnię Czytelnikom przynajmniej część wyników badań z własnym komentarzem, więc zachęcam do udziału w tym naukowym projekcie i dalszego czytania mojego bloga.

Z Pokefańskim Pozdrowieniem,
Conquest



[1]http://polskapokescena.blogspot.com/2019/01/kompletny-powrot-2019.html
Ankieta:http://polskapokescena.blogspot.com/2019/01/kompletny-powrot-ankieta-conquesta.html
[2]http://forum.pokemony.com/temat-10012-Rozruszajmy-te-impreze
[3]http://polskapokescena.blogspot.com/2019/01/zle-sie-dzieje-na-discordzie-pv-maski.html
[4]http://forum.pokemony.com/temat-9227-Co-dalej-z-Pokemon-Valhalla
[5]https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmRsW15elgiMb8uLzrMCkNderQq0ePr5M9lEdvOZ2rqlcPMA/viewform

Komentarze